1. Název
- Smíchovská střední průmyslová škola a gymnázium
- Zkratka názvu školy: SSPŠ
- Praha 5, Preslova 72/25; PSČ 150 21
2. Důvod a způsob založení
- Příspěvková organizace založená zřizovací listinou vydanou Zastupitelstvem hlavního města Prahy.
- Organizace poskytuje vzdělávání ve vzdělávacích programech v oborech vzdělání vedoucích k dosažení středního vzdělání s maturitní zkouškou.
- Zřizovací listinu a Rozhodnutí o zařazení do školského rejstříku si lze vyžádat v listinné podobě k nahlédnutí v úředních hodinách v sekretariátu ředitele školy.
3. Organizační struktura
- Škola se skládá z vedení školy, jednotlivých pedagogických komisí a nepedagogických pracovníků školy
4. Kontaktní spojení
4.1 Poštovní adresa
- Smíchovská střední průmyslová škola a gymnázium
Preslova 25
150 21 Praha 5
4.2. Adresa pro osobní návštěvy
- Stejná jako poštovní adresa
4.3. Úřední hodiny
- Pondělí – čtvrtek: 8:00 – 15:30 h
- Pátek: 8:00 – 14:00 h
4.4. Telefonní čísla
- Hlavní telefon je na vrátnici odkud Vás dále přepojí – 257 320 533
- Sekretariát školy: 257 320 533
- Ředitel školy
- Statutární zástupce ředitele
- Zástupce ředitele
- Bc. Tomáš Goj
- telefon: 257 320 533 (linka 56)
- email: tomas.goj@ssps.cz
- Pověřenec na ochranu osobních údajů
- Pověřenec pro whistleblowing
- anonymní schránka II. patro, naproti kabinetu číslo 217
- telefon: 257 320 533 (linka 56)
- email: tomas.goj@ssps.cz
4.5 Čísla faxu
4.6 Adresa internetové stránky
4.7. Adresa e-podatelny
4.8. Datová schránka
- Identifikátor datové schránky: mgm3z73
5. Platby lze poukázat
- Bankovní spojení: Komerční banka, a.s.
- Číslo účtu: 19-1426340277/0100
- IBAN: CZ5501000000191426340277
- BIC kód: KOMBCZPP
- SWIFT: KOMBCZPPXXX
6. IČ
7. DIČ
- CZ61386855 (škola není plátcem DPH, je plátcem DPH pouze z doplňkové činnosti, překročí-li příslušné zákonné limity)
8. Dokumenty
8.1. Seznamy hlavních dokumentů schválené rámcové vzdělávací programy:
8.2. Rozpočet
- Finanční vypořádání za rok 2018
- Finanční vypořádání za rok 2019
9. Žádosti o informace
- Veškerá podání lze učinit v sekretariátu ředitele školy, nebo jiným zákonným způsobem
- Poskytování informací může podléhat zpoplatnění podle sazebníku úhrad
10. Příjem žádostí a dalších podání
- Veškerá podání lze učinit sekretariátu ředitele školy, nebo jiným zákonným způsobem
11. Opravné prostředky
- Opravné prostředky lze podat zákonným způsobem
12. Formuláře
- Viz sekce Dokumenty ke stažení
- Pro studenty pak sekce Potřebuji vyřídit
- Opis vysvědčení: Uveďte prosím celkovou dobu studia, vč. opakování ročníků, rok ukončení studia a případně jméno třídního profesora. Žádost bude zpracována pouze na základě zaplacení 100,- Kč v hotovosti, splatné předem. Žádost nelze vyřídit na počkání, lhůta je 30 dní od podání žádosti o opis vysvědčení. Formulář ke stažení zde.
- Veškeré další formuláře lze získat v sekretariátu ředitele školy.
13. Popisy postupů – Návody pro řešení životních situací
14. Předpisy
14.1. Nejdůležitější používané předpisy
- Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), v platném znění
- Vyhláška č. 13/2005 Sb., o středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři, v platném znění
- Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
- Zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění
14.2. Vydané vnitřní předpisy
15. Úhrady za poskytování informací
15.1. Sazebník úhrad za poskytování informací
15.2. Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
16. Licenční smlouvy
17. Výroční zprávy
vyrocni_zprava21_22_priloha_presloviny